V IZJEMNI HITROSTI
Vsi vemo, da je zakonski rok za popravilo 45 dni. Ali lahko v praksi zdržimo brez računalnika 45 dni? SEVEDA NE!
Hitrost popravila je za vse nas zelo pomembna.
V našem servisu so zaposleni serviserji, ki odlično poznajo celoten prodajni program, saj so z njimi dnevno v stiku. Ravno zaradi širokega znanja in usposobljenosti, je njihova odzivnost izjemna - 95 % napak odpravijo v 48 urah! Če je reklamacija zahtevnejša, kot je na primer okvara matične plošče, se individualno dogovorimo o roku dobave in menjave.
V ZNANJU IN ODKRITOSTI
Nikoli vas ne zavajamo in ne mečemo peska v oči. Odkrito vas seznanimo z nastalo škodo in dejanskim stanjem ter svetujemo, kako vašo napako čim hitreje in z najmanjšo mogočo investicijo odpraviti. Diagnoze okvar v našem servisu so hitre in natančne, kar bistveno pripomore h kratkim servisnim rokom. Svoje strokovno znanje serviserji neprestano nadgrajujejo in se ažurno seznanjajo z novimi modeli, ki stopijo v prodajo.
Če vam npr. odpove disk, običajno uspemo rešiti večino podatkov in jih po dogovoru kopiramo na drug, brezhiben disk (izjema so SSD diski, pri katerih navadno podatki niso rešljivi). Znamo zamenjati zaslone, kamere na prenosnikih in glasne ventilatorje ter obvladamo vrsto drugih računalniških popravil.
V UGODNI URNI POSTAVKI
Naša urna postavka je razumna (20 € + DDV). Obračunavamo jo korektno, torej po dejansko porabljenih urah.
Zaokrožujemo jo na ½ ure. Cenik.
V TEHNIČNEM SVETOVANJU in ODPRAVI NAPAK ŽE PO TELEFONU
Ugotovili smo, da je 8 od 10 primerov težav mogoče rešiti po telefonu. Naši fantje v servisu so strokovno podkovani in svetujejo primerno tehničnemu znanju sogovornika. Tako si prihranite pot in stroške, težavo pa rešite takoj. Preden se odpravite na pot, najprej pokličite naš servis - pot mogoče sploh ne bo potrebna.
V POŠTENOSTI
Naše popravilo je optimizirano. Odpravimo samo resnično nastale napake, in to brez nepotrebnega dodajanja še drugih storitev, ki bi višale vaš strošek. Vse napake vam pojasnimo. Ne pišemo navideznih servisnih ur, ampak jih obračunamo dejansko samo toliko, kot smo jih porabili.
V PRIJAZNOSTI
Naši serviserji vaše težave vzamejo z vso resnostjo in se jim popolnoma posvetijo. Ne godrnjajo, da ste v čakalni vrsti, in so vedno pripravljeni pomagati. Vedno vam bodo prijazno prisluhnili.